Förening Bäckby

Om hemsidan

Kortfattad beskrivning av vår hemsida.

Om PRO Bäckbys hemsida – och vad hittar jag där??

Information är viktig och på PRO Bäckbys hemsida kan du surfa runt och få info om det mesta som händer i vår förening.

Det spelar ingen roll om du använder telefon, surfplatta eller dator, hemsidan anpassar sig till vilket du använder. På surfplatta och telefon klickar du på de tre strecken längst upp till höger för att se undermenyerna.
På din dator, överst på startsidan, ser du PRO:s logga. Där under huvudmenyn med ”Start” + 5 rubriker som när du klickar på en av dem så kommer du till den sidans undermenyer.
På startsidan ser du också en välkomsttext, ett bildspel, snabbknappar till aktuell information. Fortsätt ner på sidan så kan du läsa om de närmast kommande aktiviteterna och därefter senaste nyheter och händelser i vår förening. Klicka på någon av dem så får du mer information .

Klicka nu på:

Kontakta oss:
Här hittar du styrelsen och dess medlemmar med kontaktuppgifter som telefonnummer och E-postadresser.

Aktiviteter:
Kanske den intressantaste sidan för många. Till vänster ser du undermenyerna.
I dem kan du hitta information om friskvård, trivselträffar, resor och utflykter, fritids- och kulturaktiviteter, om sommarhemmet m.m. Där finns också "Bäckby.nu med info om vårt bostadsområde, Bäckby.