Förening Bäckby

Mina sidor i PROs register

Här beskriver vi hur du kollar vilka uppgifter som finns om dig i PRO:s medlemsregister.

Pixabay

Vill Du ha snabb info från PRO Bäckby om ändringar, inställda aktiviteter m.m i vår verksamhet?

Du kan få info via E-post eller SMS, men då måste dina uppgifter vara korrekta i PRO:s medlems-register!

För att vi snabbt ska kunna informera Dig om ändringar, inställda aktiviteter m.m., då behöver vi ditt mobilnummer så att PRO Bäckby kan använda det för SMS-utskick. Vi vill också ha din E-postadress om du har en sådan.

Mina sidor” i PRO innehåller de uppgifter som du lämnade när du sökte medlemskap i PRO. Där kan du och endast du kontrollera och ändra det som är registrerat hos PRO.

Så här kan du kontrollera och ändra dina uppgifter i ”Mina sidor” med hjälp av din dator och Mobilt BankID:

• Gå in på PRO Bäckbys hemsida. Klicka på den röda rutan med ”Logga in” överst på sidan.
  • Enklast är att logga in med Mobilt BankID om du har det i din telefon. Klicka i så fall på rutan ”Inloggning med BankID” och logga in med hjälp av din telefon.
  • Välj nu medlemssystemet ”Harald, Klicka här” och klicka sedan på ”Logga in” uppe till höger. Nu är du på sidan där dina kontaktuppgifter finns. Saknas mobilnummer, E-postadress och medgivande av SMS så kan du nu ändra det genom att klicka på ”Redigera”. Skriv sedan in det som saknas och glöm inte att ”Spara”.

Om du har mobiltelefon men ingen dator:

• Är du osäker på vilken e-postadress som är noterad hos PRO eller har du bytt telefonnummer (kanske bytt från fast telefon till mobil telefon):
  • Ring eller maila Ulla Lindgren (telefonnummer) (e-post)
  • Du kan också ringa till PRO:s It-support.

För frågor om medlemsregistret ”Harald” eller om du behöver hjälp med inloggning, kontakta PRO:s It-support: 0771-171 171 mellan kl. 08.00-18.00 på vardagar. Det är gratis!