Distrikt Västmanlands Län

Digitala Möten/ Livesändningar

PRO Distrikt Västmanland genomför Digitala Möten/ Livesänningar som kan ses av alla medlemmar i efterhand när tillfälle ges. Utnyttja gärna den möjligheten.

Mötesplats Livesändning

Mötesplats för livesändningar på PRO Distriktets kansli

PRO Distrikt Västmanland genomför intressanta och informativa Livsändningar/Digitala Möten via YouTube som är inspelade varvid alla medlemmar kan se dessa även i efterhand.

Vi har i närtid genomfört nedanstående Digitala möten som tar upp viktiga frågor för oss äldre:
3 oktober - Digital infoträff - Polisen/Bedrägerier mot äldre
Se sändningen i efterhand Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Vi har tidigare genomfört fyra livesändningar i samarbete med ABF Studieförbund med föjande innehåll:
25 februari - Må bra och Lev Gott
29 mars - Folkbildning
14 april - Digitala Hjälpmedel
Se sändningen i efterhand Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Dokumentation från sändningen Digitala hjälpmedel Pdf, 202.5 kB, öppnas i nytt fönster.
Bildspel från sändningen Digitala hjälpmedel Pdf, 246.8 kB, öppnas i nytt fönster.
7 maj - Tid för Kultur
Se sändningen i efterhand Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Om du inte kan se livesändningen vid aktuellt tillfälle spelas den in och du kan se den i efterhand när du har tid. Du kan läsa mer om livesändningarna genom att klicka på nedanstående länk så kommer du till det mer detaljerade programbladet.
Läs mer om livesändningarna Pdf, 265.9 kB, öppnas i nytt fönster.