Förening Vantör

2023-04-27 - 28: Vårkryssning med Viking Cinderella

Viking Cinderella-kryssning PRO Vantör

Viking-kryssningar har redan blivit en tradition hos PRO Vantör

Denna gång var vi så många - 24 personer - att vi kunde boka en buss genom Viking Line till en rimlig pris T/R Vikingterminalen. En buss hämtade oss på Rangstaplan i Högdalen 1½ timme före båtens avgång och en annan buss körde oss tillbaka till Rangstaplan dagen efter. Mycket smidigt! Resan blev lite dyrare, men det var värt det.
Som vanligt åt vi Svenska kocklandslagets "the buffé" på kvällen, efter en gemensam välkomstdrink på Bottega Prosecco Bar. Senare på kvällen blev det dans och trevlig samvaro bl a på Melody och i Bottega Prosecco Bar.
Dag 2 på förmiddagen samlades vi till en gemensam brunch, följd av musikunder-hållning och shopping.
Bilder från kryssningen finns på vår Facebook-sida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..