Förening Bagarmossen

PUB-aftnar

2023-10-24

Som vanligt hade vi en väldigt trevlig pub-afton. Den här gången var frågesporten klurigare än vanligt. Vi avslutade aftonen med lotteri.

2023-03-24

Vi var ett 40-tal medlemmar som hade en trevlig pub-afton. Den här gången hade vi landgång med dryck därtill. Alla såg ut att trivas och förutom alla trevliga samtal så hade vi också frågesport med en del kluriga frågor. Som brukligt, så hade vi även lotteri.

2021-10-22

Fredagen den 22 oktober hade vi en jättetrevlig pubkväll. Drygt 50 medlemmar betalade 70 kronor för en tallrik med olika godsaker, som några föreningsmedlemmar med Gun I i spetsen fixat. En öl eller ett glas vin ingick också. Fanns möjligheter till påfyllning både av det ät- och drickbara. Två olika frågesporter engagerade deltagarna, liksom pilkastningen. Lotter såldes många, både i vinlotteriet och PROskraplotter. Glada skratt och mycket prat förgyllde kvällen. Många hjälpsamma händer som fixat allt! Tack för en härlig kväll!

Text: Gun Larsson
Bilder: Gun Larsson, Eva Ogne