Förening Segeltorp
Samling på Långängen   Foto:Kaj Carlberg

Om oss i Segeltorp

Här samlar vi lite olika information om PRO Segeltorp och aktiviteter vi gjort

Tet

Efterlysningar!

I föreningen behöver vi fler som engagerar sig. Vill du, eller känner du någon som kan tänkas vilja bidra till föreningens verksamhet så kontakta föreningen på e-post segeltorp@pro.se eller Kaj (tel. 070-616 51 09) eller Sonja (tel. 0730-74 67 05). Det vi söker är:

• Cirkelledare
  • Konsumentombud 2 st.
  • Trafik- och säkerhetsombud (området är stort så 2 behövs)
  • Valberedning
  • Fler som lyssnar av telefonsvararen behövs till Trygghets­ringningen, kontakta Ulla Chressman tel. 073-936 37 48

Vi är glada för att Ellika organiserar fredagsvandringar till Gömmaren med korvgrillning (egen korv och matsäck).

Vandringarna har nu gått av stapeln varje fredag i ur och skur, i mer än ett år.

Tyvärr fungerar inte vandringarna till Gömmaren med rullator. Det skulle fungera med vandring t.ex. på Långängen, men då behöver vi någon som håller ihop vandringen.

Gömmaren 11 Februari 2022

Gömmaren Februari 2022 Foto: Rune Skyllberg