Förening Tullinge

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

PRO-bladet mars 2021

Ett år med pandemin men det finns gott om idéer.

De har nu gått över ett år sedan coronapandemin slog till. Ingen anade då att vi ett år senare fortfarande är kvar i karantän. Och nu gäller det för många av oss att fortsätta hålla avstånd ett tag till. Vaccin, vaccin det är det vi väntar på.

Vi vill tacka dig lite extra för att du varit medlem under coronaåret och vi hoppas att du vill vara med oss även framöver. Det har mer betydelse än du kanske tror. Medlemsavgiften är det som gör vår förening möjlig.

Det finns gott om idéer för anpassade aktiviteter under våren, sommaren och hösten; utom­hus i första hand så länge det behövs. Du är givetvis alltid välkommen till Elgentorp, där vi tillsvidare ses i träd­gården och på verandan.

Vårdagjämningen har varit och vi går nu i alla fall helt säkert mot ljusare tider.

PRO-bladet mars 2021. Pdf, 1.6 MB.

Styrelsen PRO

Fikastund på Elgentorp