Förening Tullinge

Plats: Trädgårdstorpsvägen 52, Tullinge
Börjar: fredag 21 juni 2024 kl 12:00
Slutar: fredag 21 juni 2024 kl 16:00
Midsommarfirande, Botkyrka hembygsgille Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Sommarmusik i Tullinge kyrka

Kostnadsfria konserter varje onsdag 19.00 i Tullinge kyrka, hela sommaren 2024 .Varje onsdag mellan 12 juni och 14 augusti bjuder vi in till konserter med både lokala och internationellt verksamma musiker. Fritt inträde. Det blir även mingel med alkoholfritt bubbel och fika i vår hemmasnickrade bar ute på kyrkbacken.
https://www.svenskakyrkan.se/botkyrka/sommarmusik-i-tullinge-kyrka Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Tullinge medborgarkontor finns på biblioteket i Tullinge centrum

Tullinge medborgarkontor flyttade ihop med biblioteket den 15 januari. Där får du som vanligt stöd och vägledning gällande barnomsorg, parkeringstillstånd, färdtjänst, ekonomiskt bistånd och mycket, mycket mer...

Mötesplats Tullinge gård

Kostnadsfritt fika i god gemenskap, tisdagar 9.30-11.30.
Välkommen till Möteplats Tullinge gård. Vi har öppet på tisdagar 9.30-11.30 under terminerna. Kom och fika i god gemenskap med andra daglediga. Ta med en stickning, måla akvarell, låna en bok från bokbordet eller sitt en stund framför brasan. https://www.svenskakyrkan.se/botkyrka/motesplats-tullinge-gard Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Mötesplats Tullinge gård

10.30–12.00
Tullinge gård Länk till annan webbplats., Botkyrka församling
Ansvarig Anton Högberg
Höstterminen 2024 startar 29 augusti.
Tullinge gård, Botkyrka församling
Ansvarig: Åsa Dysholm
Tullinge kyrka

Bioträffen hösten 2024- Bioklubben

Höstens hela bioprogram kommer i juli/augusti.
Dag för dag - Dramakomedi av Felix Herngren om en brokig grupp människor som ger sig ut på en oförglömlig husbilsresa genom Europa för att uppfylla en sista önskan.
Tid: fredag den 27 september 2024 kl 14.00.
Under en husbilsresa från Göteborg till Schweiz kommer fem väldigt olika människor samman kring en äldre mans sista önskan. Generationsöverskridande vänskap utvecklas, kärlek på ålderns höst uppstår och livsavgörande beslut fattas.
Plats: Tumbascenen, Utbildningsvägen 2, Tumba
Café Garbo öppnar kl 13.00 och där finns möjlighet att köpa kaffe och bullar mm.
Vi fortsätter med vårt låga pris 50 kr.
Hjärtligt välkommen hälsar Gunnel Lundström, Gun Siloo, Marianne
Backman och Regina Karlsson.