Förening Flen

30 okt medlemsmöte
Den 16 okt var det möte med nya medlemmar
Månadsträffen 30 oktober med Flens PRO-förening samlade 66 st medlemmar. Temat för detta möte var brandsäkerhet i hemmet. En representant från räddningstjänsten i Flen, Tomas Jonsson kom och informerade om olika bra saker att ha hemma när det gäller brandsäkerhet och hur de ska hanteras och underhållas. Det var nog många som gick hem och kollade brandvarnare och brandsläckare efter mötet.
Rapporter från KPR och RPR delgavs medlemmarna samt information om resor och kommande evenemang.
Vi kunde hälsa 17 nya medlemmar välkomna till vår förening för oktober månad. Mycket glädjande.
Träffen avslutades med kaffe och smörgås samt lotteridragningar, dels på friskvårdskorten och så även de vanliga lottringarna där vinsterna hade brandsäkerhet som tema. /Hjördis