Förening Flen

årsmöte 2015 PRO Flen. Mycket på gång.
Till september månads träff kom fyrtioåtta medlemmar. Info lämnades om planerade läsecirklar, bl a om landskapet Småland till våren. PRO har kommit med ett bra studiehäfte om pensioner för intresserade att läsa. Resor som planeras i höst går bl.a. till Ikea i november, något som snart blivit en tradition , när julen närmar sig. Till PRO-båten i okt och julbord med Cinderella i nov kunde man också anmäla sig. En del längre resor planeras till våren och sommaren, bl.a. till Norge med Hardangervidda och Kjeåsen som utflyktsmål. En enkät delades ut där medlemmarna fick skriva ner sina önskemål om hur vi skall planera vår verksamhet och vad som kan vara av intresse framöver. En dag med Öppet Hus och försäljning av slöjdalster planeras till slutet av nov. Som vanigt serverades kaffe med smörgås. Också som vanligt avslutades dagen med lottdragning.
Mona S

fler bilder för 2015