Förening Ljungbyholm

Vårmiddag den 16 maj 2024

Medlemmar vårmiddag 2024

Foto: A-C Kittel-Olsson

Nu är det vår, riktig vår med grönska och blomster överallt i vår ljuvliga natur. Under en av dessa dagar passade vi på att ha en vårmiddag för våra medlemmar, 85 personer anslöt. Det bjöds på information om kommande aktiviteter innan det blev dags att hugga in på Blomlöfs goda lax samt ugnsbakad fläskytterfilé med tillbehör, en mycket uppskattad meny.
Därefter fick vi lyssna till sång och vitsar från Donald Hummel. Många glada skratt och fniss blev det efter vitsarna, tack för de skratten.
Kaffe med kalasgod chokladkaka serverades innan det var dags för lotteridragning. Innan vi alla gick ut för att fortsätta njuta av det ljuvliga vårvädret önskade ordförande alla en glad pingst mitt i hänryckningens tid samt tackade för att medlemmarna ställer upp på både möten och aktiviteter.

D. Hummel

Foto: A-C Kittel-Olsson