Förening Leva Livet

Aktiviteter 2024

PRO Leva Livet vill informera och bjuda in till möten och aktiviteter som kommer att ske under 2024.

För ytterligare information se "planerade aktiviteter 2024" i kolummen till vänster för mer information, om du använder dator. Använder du mobiltelefon, klicka på strecken uppe i högra hörnet.

Jan 31 Stadsmiljöföreningen, Uno Svaleryd m fl Elias Persson & Co, ung dragspelare med vänner

Febr 21 Vinprovning

Febr 28 Polisen Maria Könberg deltar och samtalar med oss om bedrägerier. Jim Hedlund kåserar om ”Bojornas buller och spöslitandets jämmerskri”

Mars 20 Årsmöte, Gamla Östersund, Agne Svärd om idrottshistoria. Landshövding Marita Ljung deltar på årsmötet. Sedvanliga årsmötesförhandlingar.

April 9 Quiz

April 24 Tema konst med Rolf Andersson, kultur o maskin i Hackås Musik och sång med Hildegun Forslund m fl

Maj 7 Quiz

Maj 11 Vinprovning