Förening Leva Livet

Ordförande Marianne Stålberg med delar av 2022 års styrelse.

2022 års styrelse.

Sittande från vänster: Harriet Jorderud, Kent Brobacke, Ann-Marie Salomonsson, Benny Brovinger. Stående från vänster: Gertrud Nyren. Sten Persson, Agneta Åstrand, Sven Gustavsson och Marianne Stålberg. Saknas på bild Lars-Erik Lundström. Foto: Privat

Vår förening ägnar sig i första hand åt kultur- och samhällsfrågor

Vi hoppas att varje träff skall vara meningsfull, berikande och ge god social samvaro.

Vi vill påverka viktiga samhällsfrågor och se till att livet som pensionär blir roligare och mer utvecklande.

Genom våra möten, studiecirklar, resor, konserter m.m. hoppas vi ge våra medlemmar ett rikare liv.

Vi vill verka för alla människors lika värde och ett samhälle som präglas av jämställdhet.

Vi är en förening med, i dagsläget drygt 600 medlemmar, som tillsammans skapar en mötesplats för gemenskap, personlig utveckling, glädje och hälsa.

Framför allt vill vi ha roligt tillsammans!