Förening Körfältet

Jul-Säsongsavslutning

Julblomma

Terminsavslutning med julgröt för PRO Körfältets medlemmar hade vi på Papegojan den 16 december.

Astrid Eriksson hälsade alla friska medlemmar välkomna till en stunds underhållning av Evert Markusson, samling kring julgröten och julklappslotteri.

Evert varvade med många historier från ett liv som underhållare, utbildare, reseledare och inte minst berättare allt detta varvades med sång o gitarrkomp.

Under tiden hade gröt och stut dukats fram och alla lät sig väl smaka och till kaffet blev det några fler visor med Evert men nu i jul ton.

Kvällen avslutades med julklappslotteriet där ingen som lämnat paket behövde gå paketlös hem.

Ett stort tack till alla som ordnat så det blev en trevlig kväll trots Covid och förkylningar.

Vid pennan Britta