Förening Snöstorp-Vallås

14.2.2024 Årsmöte

14.2.2024 Årsmöte.

PRO Snöstorp-Vallås har haft årsmöte. Ordförande Ann-Kristin Fridh hälsade välkommen. Mötet inleddes med en parentation över de medlemmar som avlidit under 2023. Därefter spelades Dan Anderssons ”Jag ska gå genom tysta skyar”.
Till ordförande för mötet valdes Ulf Sjögren och till sekreterare Lennart Arpman. Val till olika förtroendeuppdrag klubbades igenom enligt valberedningens förslag och verksamhetsberättelse, ekonomi och ansvarsfrihet för styrelsen godkändes.
Ordförande berättade om vårens aktiviteter. Det bjöds på kaffe med semla innan vi fick njuta av Henrik och Alexandra Murdocks ”Killen som ramlade ner från himlen” en föreställning som med humor, musik, dans och skådespeleri skildrar Halland under andra världskriget.
En trevlig eftermiddag som avslutades med lottdragning.

Text Birgitta Johanssn
Foton Helen o Lars-Olof Norrman