Förening Snöstorp-Vallås

13.4.2022 Årsmöte

PRO Snöstorp-Vallås har haft årsmöte. Ordförande Ann-Kristin Fridh hälsade välkomna till detta välbesökta årsmöte. Mötet inleddes med parentation och PRO Snöstorp-Vallås kör sjöng, Jag skall gå genom tysta skyar av Dan Andersson. Ordförande för mötet var Gun Yström. Till styrelsen för nästa år var det omval på samtliga ledamöter, även revisorerna valdes om. Det blev nyval på två ledamöter i valberedningen, Berit Kjellberg och Siw Larsson. Inge Johnsson avtackades för det arbete han lagt ner i föreningen. Gun Yström blev avtackad för ett väl genomfört årsmöte. Det uppmärksammades också att föreningens deltagare i Veteranvetartävlingen vann Hallandsfinalen. Det blev kaffe med traditionsenlig semla innan vi fick lyssna på musik av Bo Liljedahl och Edward Johansson. Det blev ett bejublat framträdande med stående ovationer. Ann-Kristin tackade alla som kom till mötet och önskade en Glad Påsk.

Text Ann-Kristin Fridh
Foto Birgitta Johansson och Lars-Olof Norrman