Förening Snöstorp-Vallås

3.12.2021 Julfesten

Julfesten

Nu har vi på PRO Snöstorp-Vallås haft vår traditionella och populära julfest. Ann-Kristin Fridh hälsade välkomna och informerade om kommande aktiviteter. Ann-Kristin uppmanade också alla att skaffa ett vaccinationsintyg eftersom Folkhälsomyndighetens nya restriktioner kräver att man kan uppvisa detta om man är mer än 100 personer på olika tillställningar. Julstämningen infann sig redan när man kom för det snöade, även om det blir halt är det vackert. Julbordet hade all julmat man kan önska och det smakade väldigt gott. För att höja julstämningen ännu mer fick vi lyssna på härlig musik med Nina Widegren och Gunnar Johansson. Som julklapp fick alla en PRO-lott. Ann-Kristin tackade för en trevlig kväll och önskade samtliga medlemmar en God Jul och Ett Gott Nytt År.

Text Ann-Kristin Fridh
Foton Ann-Kristin Fridh och Birgitta Johansson