Förening Kungshamn

Årsmöte 2023

Den 21 februari samlades ca 80 medlemmar för årets årsmöte

I entrén möts vi av våra trogna lotteridamer med Berny Hedberg i spetsen.

Stor koncentration kring förberedelserna inför årsmötet.

Presidiet på plats, nu kan vi börja!
Mötets ordförande Leif Åsberg till höger och sekreteraren Thomas Bergqvist till vänster.

Förtjänsttecken delas ut till medlemmar som haft ett förtroendeuppdrag i minst 5 år.
I år var det tre av våra medlemmar som uppfyllde det kriteriet.
Från vänster syns Marina Lundin som varit med i Servicegruppen i 5 år.
Därefter Britta Ivarsson 5 år i valberedningen och 4 år i servicegruppen.
Till höger står Gunnar Lundqvist, 2 år som vice ordförande och 3 år som ordförande.

Efter 17 år som kassör lämnar nu Kerstin Lorentzon över staffettpinnen till Ingemar Holmer (som tyvärr inte kunde delta i årsmötet).
Här uppvaktas hon av vår ordförande Gunnar Lundqvist.

Det var många som valde att avsluta sina uppdrag i föreningen detta år. Alla har, under många år, gjort ett stort arbete för PRO Kungshamn. Vi är alla mycket tacksamma för deras insatser.

Övre bilden
Från vänster Jan Rydberg, servicegruppen, Rolf Mattsson , 8 år i valberedningen och 11 år i servicegruppen. Anna-Greta Mattsson, 11 år i servicegruppen.
Gerd och Jerry Emanuelsson 12 år i servicegruppen, Gun-Britt Efraimsson 10 år som kontaktperson. Sten Lundqvist 3 år i programkommittén.

Nedre bilden
Från vänster Kerstin Lorentzon 17 år som kassör. Ing-Marie Persson 16 år som ansvarig för servicegruppen.
Leif Åsberg avtackades för sina 17 år som ordförande i PRO Sotenäs Samorganisation.

Kvällens underhållning stod Lilla Bandet för. Alltid lika uppskattade.