Förening Lyckeby

Lyckebyån

här är lyckebyån

Hej!

Till handarbetscirkeln som startade på nyåret 2023 anmälde sig 13 st medlemmar för att handarbeta och byta tankar och prata om allt och inget.
Eftersom dag har ändrats för cirkeln från tisdagar till onsdagar har lista funnits för att anmäla intresse till cirkeln, som börjar den 6 september 2023. Blir vi flera än de som idag har antecknat sig får vi kanske starta ytterligare en cirkel.
Är Du intresserad att vara med så hör av Dig till Vivian, tel. 070 697 25 11 eller Helén tel. 072 3341 072, även till Gunilla Persson tel. 070-5724666.
Kramar
Helén & Vivian

Till handarbetscirkeln som började den 6 september anmälde sig 16 st vilket innebar att vi fick starta 2 st cirklar. Vi träffas varannan onsdag kl. 13.00 och sista gången i höst har vi den 29 november, då har vi träffats 7 ggr under hösten-23. När vi börjar igen nästa termin kommer vi överens om den 29 november och också vilka som vill vara med under vårterminen.

Kontaktpersoner se ovan.

Varmt välkomna Helén, Vivian och Gunilla