Förening Kultur Örnsköldsvik

Patrik

Patrik in action, Foto: Pgf

Den 18 april var det fullt ös på restaurang Bella när det vankades Tacokväll
Närmare 90 personer hade nobbat MoDo matchen och istället infunnit sig glada och och festklädda till PRO Kulturs tacokväll.
PG Forslund hälsade välkommen och därefter presenterade sig vår nya ordförande Eva Sonidsson. Tacos kön blev lång men humöret var på topp hos alla och alla lät sig väl smaka. Efter middagen så var det dags för Patrik Forslunds eminenta quiz som presenterades på storbild. Frågor och musiksnuttar av allehanda slag presenterades och deltagarna gick verkligen in för att deras lag skulle kamma hem priset. Till slut korades en vinnare och övriga fyra i vinnande laget prisbelönades. Kvällen avslutades med önskelåtar som Patrik framförde med ackuratess. Stort tack till den fina personalen på Allstar/Bella som skötte om oss på ett jättefint sätt. Nöjda och belåtna vandrade vi hemåt med förhoppning att Modo skulle vinna i förlängningen.
Pgf

Bella