Förening Ångermanland Sport

Årsmöte 2024

Anna

Anna Mannelqvist. Foto: LA

Årsmötet genomfördes med säker hand av PG Forslund. Alla val var förberedda av valberedningen och det blev omval av samtliga ledamöter i styrelsen. Nyval av revisorer på ett år av Tommy Tjärnström och två år av Roger Frisk. Valberedningen valdes på tre år, Dick Gidlöf, PG Forslund och Barbro Anita Lindahl.
Verksamhetsberättelsen samt det ekonomiska resultatet redovisades och som godkändes. Ordförande redovisade revisorernas redogörelse. Mötet beslutade om ansvarsfrihet för styrelsen.

PRO Sport har genomfört aktiviteter som medlemmarna har uppskattat. En redovisning av kommande program visades och utskick kommer att delges till alla medlemmar
Efter mötet fick vi ta del av Anna Mannelqvist från Vårby Skidor som berättade om hur föreningen bedriver sin verksamhet och vilka strålande insatser som föreningen genomför för ungdomar i alla åldrar, imponerande.
Vi tackade Anna och överlämnade en gåva.
Mötet beslutade om en musikalisk underhållning på ett äldreboende under sommaren, Lejonbacken blir vårt mål.
En god macka och uppladdning inför matchen mot Luleå avslutade årsmötet.
LA