Förening Nynäshamn

solveiglundstedt@gmail.com
Anna-Lena Lundén
Ing-Marie Regin

Klicka på det röda bandet eller + tecknet så kan du läsa Resekommitténs uppdrag. Du kan stänga texten med minustecknet.

Resor är en stor och omtyckt aktivitet i PRO Nynäshamn, att resa tillsammans är ju både roligt och tryggt.
Att resorna oftast utgår från kommunen gör resan så mycket enklare. Resekommittén har ett spännande och roligt uppdrag med att ta fram olika resor till våra medlemmar.
Vår ambition är att hitta intressanta resmål både inom och utom landet, resor som är över dagen eller över flera dagar. Efter enkät 2022 till våra medlemmar om reseförslag har vi en diger önskelista att pricka av.

Målsättningen är att ha intressanta, enkla resor och till bra pris för att vara attraktivt för så många som möjligt. Vi samarbetar med flera resebolag.
Färdigplanerade resor presenteras på våra medlemsmöten, Facebook, Hemsidan och Föreningsnytt i Nynäshamnsposten. Speciella händelser kan också informeras om som ett allmänt utskick till alla medlemmar med e-postadress.