Förening Önsta Gryta

Om hemsidan

Bäste PRO medlem

Det känns tillfredsställande att ha tillgång ett medium där vi direkt kan förmedla aktuell information om vad som händer och sker i föreningen. Hitintills har vi via Pensionären (utkommer 2 ggr/år) presenterat våra utbud. Begränsningen med denna form av information har varit att vi inte kunnat delge er de förändringar, omkastningar eller nyheter som sker i ett förutbestämt programutbud med så lång framförhållning som 6 månader. Programboken Pensionären kommer inte att upphöra. Betrakta denna hemsida som ett komplement.Nu har den också anpassats för att passa både mobiler och surfplattor.

Vi är medvetna om att vi inte kommer att nå alla våra medlemmar med denna hemsida då många saknar dator med Internetuppkoppling. För ca 3 år sedan gjorde vi en liten undersökning som visade att ca 50 % hade tillgång till Internet i dag beräknar vi att den siffran stigit till 75 % beroende på ett utökat medlemsantal bestående av kategorin yngre pensionärer.

Det fina med denna form av kommunikation är att den inte är enkelriktad. På var och varannan sida kommer ni att finna en text där det står "klicka här". Följ uppmaningen skriv några rader i det E-postfönster som poppar upp och tyck till. Alla inlägg, som ni förhoppningsvis kommer att göra, behandlas på våra styrelsemöten och ni kommer att få svar var så säker så upp till bevis Klicka här

Ansvarig för innehållet och de uppdateringar som krävs i denna informationskanal är, för PRO Önsta Grytas räkning, Christer Sandberg 070-334 18 53 ellermail kie.sandberg@telia.com