Förening Kultur Värmland

Poesi och skröna

Vi önskar att fler vågar skriva poesi!

Bok

Efterlysning

Har du några egna favoritdikter?

Vi tar gärna emot dina egna bidrag! Låt oss ta del av vad som berör ditt hjärta eller vad som just du fått uppenbarat som sanningar i tillvaron genom dikten. Spelar ingen roll om det kommer från etablerade diktares verk eller från dina egna tankar om livets väsentilgheter, dina mänskliga relationer eller upplevelser av narurens hemligheter.

Tala bara om var dina ord är hämtade från, så är det för oss en sann förmån att få dela dem med dig och resten av våra medlemmar. Vi tänker då förstås på att vi som förening inte ska behöva råka ut för några upphovsrättsliga svårigheter.

Trevligt vore också att du godkänner att vi publicerar ditt namn i anslutning till dikterna!

Enklast är att maila oss på varmland.kultur@pro.se

Läs gärna vidare under flikarna:

Program, Om oss, Bilder, Kontakta oss, Bli medlem Öppnas i nytt fönster.. Kulturhorisont, Start