Förening Kultur Värmland

Bli ny medlem!

Vinterbild

Vintern bjuder på frostig luft och kritvita naturupplevelser. Den öppnar sinnet för nya upplevelser och förhoppningar om en tidig vår. Och alla är vi ju ganska överens om att just våren är en riktigt bra årstid för att se fram emot nya kulturäventyr, eller? Och nu är det faktiskt här! 2024 ligger framför oss! Det är nu äventyret börjar om igen! Och vad för nya spännande saker kan vi nu se fram emot? Titta gärna på vad som återstår i vårt Vårprogram 2024!

Vi har alltså riktigt mycket kul framför oss! Därför är det trevligt att nu påminna om vårt förmånliga medlemserbjudande. Du som inte är medlem och besöker oss här på sidan har nu möjlighet att söka medlemskap för 2024! Då är du välkommen att hänga med oss redan från start. Se hur du ordnar medlemskapet här nedan. Bortåt ett tjogtal intresserade har redan hunnit bokat sig senaste månaderna. Och vi räknar förhoppningsvis in nya var och varannan dag!

Är du redan medlem är detta det gyllene tillfället att locka in en god vän i kulturens dramatiska och sagolika värld. I sällskap med nya och gamla vänner blir en delad kulturupplevelse givetvis en dubbel kulturupplevelse!

Ordföranden

Du vill förstås bli medlem, eller hur? Anmäl Dig till vår medlemsansvarige Lillemor Johansson mobil:
070-518 83 44 eller e-post: lillemor1@live.se.
Vi behöver Ditt personnummer, namn, adress, telefon, och e-postadress.
Avgiften för medlemskap i PRO Kultur är 340 kr. Är Du medlem i en annan PRO-förening betalar du bara 70 kronor för medlemskapet hos oss!

Det är lätt att bli medlem även över nätet. Fyll i dina uppgifter här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. (https://pro.se/medlem/bli-medlem.html) och välj vår förening Kultur Värmland. Vår mailadress är: varmland.kultur@pro.se , eller ring om du skulle behöva hjälp.

Vi försöker i möjligaste mån att sköta våra kontakter med er medlemmar genom
e-post. Dock har vi märkt att viss e-post inte kommer fram som vi tänkt. Vi jobbar vidare med problemet för att du ska få ta del av alla våra erbjudanden och aktiviteter. Ett tips är att kolla sin s.k "skräppost" , ett annat är att rensa mailboxen så att den inte är full av reklam och annat onödigt.

.