Förening Månkarbo-Kyrkbyn

20 november Musikgruppen Tremolo
6 december Julfest - Plats meddelas senare

Sommarfesten 2024
2024 år sommarfest ägde rum den 14 juni i idrottshallen i Månkarbo, med 86 deltagare. Anordnad i samarbete med ABF. Kostnad 300 kr/person
God mat beställd från hemköp bestod av färdiga tallrikar med potatissallad, rostbiff, skinka, kycklingspett, melonsallad och bröd. Laxtallrik till de som inte ville ha kött. Kaffe och jordgubbstårta beställd på ICA Tallen serverades också.
Innan kaffe och tårta så hade det ordnats en lite tävling där deltagarna fick ut och sträcka på benen och samla in bokstäver som skulle bild ett ord på 14 bokstäver (jordgubbstårta).
Trubadur Thomas Skistad underhöll under hela kvällen med musik och allsång. Det var väldigt uppskattat. Han fick stående applåder och fick även sjunga en extra låt.
Det var även dragning på friskvårdskortet och sedvanligt lotteri med många fina vinster. Ordförande uppmanade alla att titta under sin stol där det var en extra vinst gömd. Sponsor till denna vinst var ELON, Marcus Wikander.