Förening Månkarbo-Kyrkbyn

Studiecirklar våren 2024

Släktforskning! Vi har nu två fulla kurser i släktforskning med början vecka 3 2024. Måndag och torsdag kl. 13:00-16:00 i ABF´s lokaler på Bondegatan 2, Tierp. Åsa Tegelberg som släktforskat i ca 30 år fortsätter att hjälpa oss hitta våra förfäder. I samarbete med ABF.

Yoga! Måndag 5 februari 2024 kommer vi att köra igång med yoga igen, kl. 09:00-10:00 med Carina Järvi och vi träffas i hennes lokal på Ladvägen (bakom Trädgårdscentrum). Kostnaden är 750 kr/gång och den summan delas mellan deltagarna (max 12 deltagare/gång). Fullbokat.

Trivselträffar! From måndag 29 januari 2024 kl. 13:00 kommer vi att ha Trivselträffar i Larssonrummet, Fridhemsvägen i Månkarbo. Dessa träffar återkommer den sista måndagen i månaden. Vi hoppas att våra medlemmar kommer med förslag vad vi kan göra på dessa träffar. Naturligtvis kommer det att finnas fika och vill man bara träffas och prata så är det helt okej.