Förening Öregrund

2024-04-24 Vårfest

"Play It Sam" med "Från jazz till visa och allt däremellan". Text Claes-Göran. Foto Lisbeth Eriksson

Vårfesten för PRO Öregrund gick av stapeln på Societetshuset

Vår duktiga kökspersonal. Foto Lisbeth Eriksson

Vi var ett 60-tal personer som firade tillsammans.
Som vanligt var det hög stämning i lokalen.
Baren var öppen och kökspersonalen, som gjorde ett fantastiskt arbete, serverade smörgåstårta i olika tappningar och format.
Vår ordförande Thommy hälsade all välkomna.
För underhållningen stod "Play It Sam" med "Från jazz till visa och allt däremellan".
Det förväntade tempot i de låtar som framfördes före pausen infriades kanske inte helt och hållet men god stämning var det ändå.
I pausen serverades kaffe med kaka och "Play It Sam" gjorde sig färdiga för andra akten.
Förväntningarna på musiken infriades då i betydligt högre grad.
Vem vet; kanske det var kaffet som saknades i första akten???
Sammantaget hade vi en trevlig kväll och vi skickar ett stort tack till alla som gjort detta möjligt.

Claes-Göran Uggla

Vårfest i Societetshuset. Underhållning av musikgruppen "Play it Sam".

Till bildarkiv