Förening Storvreta

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Du nalkas, ljuva sommar……

VÅRENS SISTA TRIVSELTRÄFF

2019-05-26 Vårprogrammets sista trivselträff genomfördes på torsdagen den 23 maj med en väldigt stor medlems anslutning och en dagordning med bl.a. dragning i medlemslotteriet… kan det bidragit till den stora anslutningen av medlemmar – oavsett vad – var detta mycket glädjande….

Träffen genomfördes i vanlig ordning med information om kommande aktiviteter och resor, uppvaktningar, lotteridragning - naturligtvis ingick även i träffen en liten "kaffestund med smörgås".

Så ”stod vi där” inför sommar månaderna med förhoppningen om en ljuv och varm sommar - men det som värmde oss djupt och härligt - var avslutningen på träffen – sång potpurriet från vår kör – Mixljud - under ledning av Börje Westergren.

Text: Lars Nordström