Förening Storvreta

Vi sjunger tillsammans

Vi är glada amatörer som sjunger allt från gamla visor till schlagers.

Storvreta PRO;s sånggrupp Mixljud.

Åke Persson Tel. 073-732 08 16 alt. mail: akepeka@yahoo.se hälsar alla Välkommen att vara med även om de inte är föreningsmedlemmar.

Välkommen till Storvreta PRO;s sånggrupp Mixljud. Vi träffas och sjunger varannan Tisdag (Udda veckor) mellan 13,30-15,30 i kvartersgården Ärentunavägen 5N och är ca. tio medlemmar, men vi vill bli flera. Alla, även icke föreningsmedlemmar, är välkomna att vara med.

Vi bestämmer tillsammans vad vi vill sjunga. Undertecknad ackompanjerar på dragspel. Repertoaren består av lättsjungna visor och schlagers t.ex. visor av Taube och Lasse Dahlquist m.fl. samt "hits" med Siw Malmkvist och Anita Lindblom m.fl. Vi har även lite nyare melodier på repertoaren.

Jag kan kan maila en lista på de melodier vi hade på repertoaren i våras kompletterad med några höstvisor.

Så välkommen att vara med, tag också med en kompis!

Vill du veta mera, kontakta mig.

Med vänlig häsning Åke Persson

Aktuella dagar se under Om oss/Kalendarium.

Klicka här och hör en äldre inspelning med MixLjud kom sjung och bli glad