Förening Fålhagen

Fredagen den 9:e februari hade vi en Pub-afton med underhållning, landgång och öl/vin

Lilla bandet med Ulrika och Johan

20240209 PUB afton

Fredagen den 9 februari 2024. Årets andra medlemsträff, samtidigt en Pub-afton med underhållning, liten landgång och öl eller vin. Alkoholfritt alternativ fanns. Ca 40 glada medlemmar kom för att bli underhållna, ta ett glas öl eller vin, samt umgås några timmar i goda vänners lag.
Underhållningen stod Lilla Bandet från Färgelanda med bravur för. Ulrika och Johan som är hela bandet, bjöd på sång och musik med allt från Sven Ingvars till Tommy Körberg. Började med "När solen färgar Juni-natten" och avslutade med bl.a. "Stad i ljus". Lättsamt och trevligt på alla sätt med bra melodier, härligt roliga historier och med en energi som smittade av sig till hela publiken. Alla gick senare hem, trallande på någon melodi och med ett leende på läpparna.
Tack Lilla Bandet för en fantastiskt trivsam och uppiggande eftermiddag och kväll. Denna medlemsträff blir svår att överträffa.
Vi hoppas att få se Er hos oss igen.

Pub-afton på Storgatan 11
Ulrika och Johan rockar loss