Förening Fålhagen

Årsmöte 2021

Vårt årsmöte 2020/2021 samt Höstmötet genomförde vi den 12 november på Storgatan 11.

Glädjande var att se 56 medlemmar sluta upp till vårt kombinerade Års- och Höstmöte.
Till ciceron/ordförande för både Års-och Höstmötet valdes Ingegerd Wåhlin.
Verksamhetsberättelsen föredrogs av Tommy Forsberg, Resultat- Balansräkningen av Birgitta Österblom och revisorernas berättelse av Bo Bärnheim.
Följande personer valdes till Styrelsen.
Ordförande Sören Gozzi omvaldes i 2 år
Vice ordförande tillika ansvarig för hemsidan, Anders Rundblad omvaldes för 2 år.
Ordinarie ledamöter:
Anders Lindell, medlemsansvarig och Bo Edlund, reseansvarig omvaldes för ytterligare 1 år.
Nyval av:
Lena Hellerstedt, teaterombud och Per Hansson friskvårdsansvarig valdes för 1 år.
Agneta Rundblad och Margareta Hansson valdes som konsumentombud för 1 år.
Claes Eriksson omvaldes 1 år som ansvarig för medlemsregistret.
Som valberedare omvaldes Carola Eklund och Bo Bärnheim en tredje person ersättes tillsvidare av styrelsen.
Bingogruppen består fortsatt av:
Barbro Mattsson (gruppledare) Göta Lund, Britth Norr och Maud Lundmark.
Årsmötet avslutades och alla fick en stor bit av god Smörgåstårta, kaffe och kaka.
Höstmötet genomfördes och det viktigaste som kan noteras är att kommande års medlemsavgift blir den samma som detta år (190,- till PRO Riks. 50,- till Samorganisationen och 80,- till PRO Fålhagen) det vill säga 320,-.
Förslag till medlemsaktiviteter distribuerades skriftligt samt presenterades muntligen av Tommy Forsberg.
av Friskvårdskorten som lämnats in drogs 9 vinnare.