Förening Håbo

Mobiltelefon/Läsplatta

mobil

Kan du använda finesserna på din nya mobil?

Genom att en medlem i PRO Håbo frågade Rune Westerlund om han kunde hålla i en cirkel kring de nya smarta mobiltelefonerna, har över hundra medlemmar i PRO Håbo fått en ökad kunskap om hur de använder sina mobiltelefoner.

Cirkeln startar om tre personer anmäler sig.

Anmälan:
- Rune Westerlund, tel. 070 535 15 50

Eftersom nya smarta mobiltelefoner/smartphone/surfplattor blir allt mer avancerade och har mängder av finesser och får ständigt nya, är det inte alltid så enkelt att följa med i utvecklingen även för en van användare.
Du som är medlem har möjlighet att lära dig lite mer om din mobiltelefon.
Säger Rune Westerlund vår studiecirkelledare i mobiltelefon/smartphone och fortsätter..
- För mig finns inga dumma frågor, alla har samma rätt att ställa sina frågor utan att ifrågasättas.
Min utgångspungt är de frågor som deltagarna har, vilket gör varje tillfälle unikt och spännande, både för mig och deltagarna.
Tillsammans skapar vi en dynamik som gör att alla ökar sin kunskap.
Jag utger mig inte vara någon expert på mobiltelefoner, men jag gör mitt bästa att besvara de frågor aom deltagarna ställer.

Ansdvarig:
Rune Westerlund