Förening Värmdö

Tack från Eva och Fritz

Juli 2020
Hej alla vänner i PRO Värmdö.

Tänk vad tiden går fort, för mer än femton år sedan, vi kommer inte ihåg när vi båda, Eva Nordlander och jag Fritz Mannich blev medlemmar i PRO Värmdö.

Vi minns med glädje alla dessa resor och träffar som vi var med om att arrangera.Föreningen har ju genom åren blivit större, dels på grund av att vi blir fler äldre, men också att fler pensionärer inser värdet av att vara med i en organisation som tillvaratar våra intressen mot kommun och riksdagen.

Tyvärr så har vi i år efter Coronans utbrott inte kunnat genomföra de aktiviteter som var planerade, inte ens årsmötet kunde genomföras.
Eva och jag har efter moget övervägande beslutat, att inte ställa upp till omval. Vi menar att det är viktig att bereda plats för några yngre pensionärer som med ny syn på tillvaron och nya idéer föra PRO Värmdö framåt i tiden.

Vi vill också passa på och tacka alla som gång på gång har gett oss sitt förtroende.
Vi önskar den blivande styrelsen lycka till och hoppas att detta elände som för närvarande råder inte vara allt för länge så att vi kan återuppta verksamheten i vår förening.