Förening Upplands Väsby

Aktiviteter och cirklar

Som medlem får du möjlighet att vara med i en hel rad med aktiviteter. Det handlar om medlemsmöten med underhållning, resor, friskvård,
diskussioner, studiebesök, sång, dans, teater mm. Gör slag i saken Äntligen har du tid att göra det du vill. Välj ut något av det som bjuds och anmäl dig snarast till någon aktivitet.
Till medlemsmöten behövs ingen anmälan, utan det är bara att komma. För kulturaktiviteterna och resorna gör du en speciell anmälan direkt
till den som är ansvarig.

Så här gör du när du vill delta:

Du anmäler dig genom att ringa till angiven ledare som bekräftar ditt deltagande. Deltagandet är avgiftsfritt! Kostnader för material kan tillkomma. För att få delta i de olika cirklarna och aktiviteterna måste du vara medlem i PRO Upplands Väsby. Aktiviteterna görs ofta i samarbete med ABF.

De flesta av oss är vaccinerade fem/sex gånger. Vi planerar våra verksamheter så att vi kan hålla avstånd. Var noga med all handhygien. Så hoppas vi att vi slipper en ny våg av smitta.