Förening Solberga-Brännkyrka

Medlemsträffar

Inplanerade medlemsträffar 2024

OBS! Föreningen har introducerat ett anmälningssystem, Magnet Events, för våra medlemsträffar. Anmälan skall då i första hand ske via den länk som skickas till din e-post eller SMS som ni svarar på om ni vill deltaga på medlemsträffen. Klicka för antal personer och fyll i rutorna för förnamn och efternamn samt din e-mailadress (2 ggr) och avsluta genom att klicka på SLUTFÖR. Om det inte fungerar för dig går det alltid att ringa eller smsa till Rosa-Lill Johansson på telefon 072 524 42 64.

Vi träffas på onsdagar i Solberga BK:s klubbhus klockan 13.00. Entréavgift 70 kronor som inkluderar kaffe/te med dopp och oftast något mer. Entréavgiften kan dock variera beroende på träffens inriktning. Träffarna inleds med aktuell information. Vi har alltid lotteri med fina vinster på varje medlemsträff.

Onsdag den 4 september: Vi hoppas ha en föreläsare om vår hälsa på Seniorhälsodagen. Medlemsträff med en smörgås till kaffet.
Anmäl ditt deltagande senast den 1 september.

Onsdag den 25 september: PRO:s nationella friluftsdag. Vid fint väder har vi utomhusaktiviteter. Anmäl ditt deltagande senast den 21 september.

Onsdag den 23 oktober: Budget- och verksamhetsplanering. Kaffe/te med kaka serveras. Anmäl din deltagande senast den 20 oktober.

Onsdag den 13 november: Det blir ärtsoppa med punsch och kaffe och kaka. Maria Mannerholm från Micasa informerar om olika boenden för äldre.
Anmäl ditt deltagande senast den 10 november.

Onsdag den 4 december: Jultallrik med glögg, kaffe och kaka. Entréavgift 100 kronor. Var och en köper en julklapp för max 30 kr som du byter ut mot någon annans. Anmäl ditt deltagande senast den 1 december.

ÖVRIGA DATUM ATT NOTERA:

Torsdag den 12 september: PUB-TRÄFF på Loran’s pizzeria på Stamgatan 4 i Östberga kl. 16.00. Mat och dryck betalar var och en för sig. Anmäl ditt deltagande till Rosa-Lill Johansson tel. 072 524 42 64 eller sms.

Torsdag den 17 oktober: PUB-TRÄFF på Solberga pizzeria på Klacktorget kl. 16.00. Mat och dryck betalar var och en för sig. Anmäl ditt deltagande till Rosa-Lill Johansson tel. 072 524 42 64 eller sms.

Medlemsträff med underhållning. Foto Anita Jansson

Medlemsträff med underhållning