Förening Östermalm

Boule

Personer framför träd
Fyra personer som spelar boule

Boule! Foto: MB

Alla är välkomna att spela boule utomhus
under sommarhalvåret, i regel
april - oktober.
Se mer info nedan.

Tillbaka till startsidan, klicka här! Öppnas i nytt fönster.

Verksamhet sommarhalvåret (april - oktober) på utomhusbana.

Boulebanor finns vid Oxenstiernska Malmgården i kvarteret Krubban, mitt i den lummiga parken bakom Historiska museet. Vi spelar i regel tisdagar kl 10-12 när vädret är gynnsamt.

Vi begränsar antalet deltagare till 12 per tillfälle, vid tre banor, använder egna klot och håller avstånd vid kast och upplock.

Kontakta ansvariga Ulla Lindqvist och anmäl dig! Ulla har en sändlista och skickar ut e-post till alla som anmält sig, också med information om eventuellt byte av tid och plats. Svara om du kommer eller ej, annars får du inga fler inbjudningar!

Vintertid spelar några av oss på Prins Bertils boulebana vid Rosendal (arrangeras inte av PRO Östermalm). Detta innebär enskilt medlemskap och årsavgift, bokning av bana och tid, 2 timmar/vecka.

Kontakt: Ulla Lindqvist, 076 815 63 62