Förening Liljeholmen

Verksamheter

Föreningens uppgift är att i sin verksamhet
skapa social gemenskap där föreningen är en naturlig samlingsplats att trivas och ha roligt i, och att ta tillvara medlemmarnas intressen och påverka via PROs intressepolitiska program. Vår uppgift är också att bedriva friskvård, utbildning, studier och kulturell verksamhet.

Vi har ett brett samlat program för aktiv fritid i samverkan med våra PRO-grannar
Samverkan med våra grannar i vår samarbetsgrupp innebär att du kan delta i studiecirklar och prova olika aktiviteter som erbjuds i gruppen utan krav på medlemskap i grannföreningen. Se utbudet på respektive förenings hemsidor.

Du kan välja bland följande aktiviteter:
Sittgympa, Qi-gång, Lättare gympa, Gåfotboll, Bokcirkel, Filmcirkel, Läsecirkel, Språkcirklar ,Cirkel för sociala medier, Konstcirkel, Boule, Videofilmning, Biljard, Bingo, Bridge, Föredrag, Sällskapskortspel, Stadsvandringar, Läs & Res, Sport, Filmklassiker & Musikkonserter på storbildsTV, Trivselträffar med olika tema; räkafton, kräftkalas, pub, grillparty, julpyssel,vinprovning och Lucia.

PRO Liljeholmen är i Liljeholmen för att synas och prata om vår verksamhet i Stadsdelens event.