Förening Högalid

IT-support

PRO har en IT-support som är gratis för alla medlemmar. Den nås på tel 0771 -171 171 mellan kl 8 - 18.

Välkommen till SeniorNet Södermalm

Vår devis är “Seniorer lär seniorer IT” och det gör vi med IT-café och fri internetsupport till alla seniorer. För våra medlemmar har vi också bokad support, kurser och dataträffar.

I vår lokal Kanelbullen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. som finns på Tanto Seniorlokus på Rosenlundsgatan 44A finns vårt IT-café som har öppet flera gånger per vecka. Här finns alltid minst två rutinerade stödpersoner på plats för att ge hjälp, tips och råd.

Behöver man mer avancerad support bokar man tid med våra kunniga supportpersoner.

Är du intresserad av vår verksamhet kan du gå in på vår webbsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., där det finns mer information om vårt utbud och aktuell information om öppettider och tillgänglighet. Vill du bli medlem går du in på rubriken medlemskap på webbsidan.