Förening Högalid

PRO Högalids expedition:
Hornsgatan 129, 7 trappor
(ingång via via Tellus Fritidscenter).
Postadress: PRO Högalid, Hornsgatan 129, 117 28 Stockholm
e-postadress: hogalid@pro.se
Plusgiro: 4411654-9

Medlemsavgift
Medlemsavgiften för år 2024 är 355 kr. Av dessa går 95 kr till föreningen, 60 kr till PRO Stockholms län och 200 kr till PRO centralt. I medlemsavgiften ingår tidningen PRO-pensionären som utkommer med 9 nummer per år.

Verksamhet
Utöver medlemsmöten varje månad bedriver vi en hel del aktiviteter såsom studiecirklar, resor och utflykter samt teaterbesök.

Vill du bli medlem i PRO? Klicka här för medlemsansökan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.!

PRO är också pensionärernas röst i politiken. Vi påverkar beslutfattare och politiska organ i frågor som är viktiga för äldre. Tillsammans verkar vi för ett samhälle där medborgarna har ekonomisk trygghet, där det finns bra vård och omsorg och där livsmiljön är trygg och stimulerande. Välkommen till PRO!

Månadsmöte i Drakenbergssalen