Förening Fruängen-Västertorp

Ordföranden har ordet

Vi har nu tillgång till Fruängsgården igen så månadsträffarna kan äga rum där.

Beträffande resor så finns en sammanfattning av årets resor i programmet men mer utförlig information kan fås av våra reseansvariga Eva Sjöholm och Pia Hällbom.
Årets program har färre besök på museer och utställningar. Dessa upplevelser kan vi i stället organisera då vi träffas på månadsmöten och cirklar där vi knyter kontakter. När det gäller våra utflykter är det bra, om du kan reservera plats tidigt för att vara säker på att du kommer med. Vänta inte med anmälan!
Jag kan konstatera att vi behöver vara fler i styrelsen för att hålla verksamheten vid liv. Alla uppdrag och uppgifter som görs i styrelsen finns det utbildning för som PRO erbjuder om man känner sig osäker. Ett alternativ är annars att vi får gå ihop med någon/några kringliggande föreningar för att leva vidare. Om har du ork och lust är du varmt välkommen att vara med och utforma trivselaktiviteter.
Många av våra medlemmar har inte meddelat PRO sin e-postadress. Och bland de som gjort det har man glömt att uppdaterade den. Det är bra om vi i styrelsen kan nå er med aktuell information och erbjudanden. Om din aktuella e-adress inte finns på PRO, är jag tacksam om du skickar den till mig så du kommer med på de utskick som görs. Skicka din e-adress till akerlund.chris@gmail.com
Chris Åkerlund