Förening Nacka

Verksamhet

Blåsippor - Foto: Monica Andersson

Välkommen till PRO Nackas olika aktiviteter!
Foto: Monica Andersson

Promenadgrupp - Foto: Laila Ledder

Foto: Laila Ledder

Våra aktiviteter

Medlemsblad våren 2024 >> Pdf, 617.9 kB, öppnas i nytt fönster.

PLANERAT FRAMÖVER

Torsdagspromenaderna startar från Tempo i Finntorp, från och med den 22 februari, på grund av byggbuller. Vi träffas som vanligt kl 11.

Sommarminglet är tidigarelagt till den 31 maj kl 17 eftersom lokalen ska renoveras.

Vår föreningslokal på Furuvägen kommer att renoveras mellan den 1/7 2024 - 31/1 2025. Vi kommer därför inte att kunna ha någon aktivitet där. Mer information kommer.

Falltrygghet för äldre (Judo4Balance) hos Nacka Judoklubb:
Nacka Judoklubb - Falltrygghet för äldre >> Pdf, 305.2 kB, öppnas i nytt fönster.
https://www.nackajudo.se >> Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PRO Nacka har bildat en bioklubb. Tanken är att vi går på en eftermiddagsföreställning av vald film på Filmstaden Sickla. Anmäl dig till Laila Ledder, mobilnr: 070-899 15 93, för att vara med på sändlistan! Laila bokar biljetter till aktuell film till dem som anmält sig via SMS.

VÄLKOMNA!

Ett separat reseprogram finns också under rubriken Resor här till vänster!

Bilden till höger: Promenadgruppen i Järla Sjö

Luciafika med julsånger och musikquiz den 13 dec 2022 - Foto: Laila Ledder

Tillsammans vill vi medverka till att skapa en mötesplats för gemenskap, personlig utveckling, glädje och hälsa. Du som vill vara med och påverka eller har idéer om aktiviteter - hör av dig till Pia Wallin 070-667 07 49 eller skicka ett epost-meddelande till nacka[at]pro.se!