Förening Älta

Linedance

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Linedance, fortsättningskurs med möjlighet för nybörjare att prova på. I samarbete med SPF Svanen Älta.

Torsdagar klockan 13 till 14.30, en gång per vecka 13 gånger med start den 18 januari. Sista gången blir den 18 april. Uppehåll den 28 mars (skärtorsdag).

De första tre gångerna innehåller repetition av de två tidigare terminerna så att även nybörjare kan vara med. Du rör dig till musik utan att vara beroende av en partner. Du övar upp din koordination, din balans, ditt minne och får samtidigt nyttig motion. Alla pensionärer är välkomna.

Ledare: Robert Levin.

Anmälan senast den 11 januari till Cristina Silva 072 571 20 83 eller crisilver9@hotmail.com Länk till annan webbplats.