Förening Stuvsta-Snättringe

Qvartinge, osv

Bussresa till Qvartinge, Mariefred och Bommersvik,
onsdag 29 maj, kl. 8.50

Vi startar vår trevliga dag med ett besök i den anrika antikhandeln, Qvartinge Antik och Café. Här får vi kaffe och fralla, och får därefter tid att frossa i antikviteter och loppisfynd, allt från skedar till möbelgrupper.
Därefter åker vi till Mariefred och strosar runt på egen hand i den idylliska småstaden.
Sedan tar bussen oss vidare till Bommersvik som är mer än bara en konferensanläggning. Där får vi en guidad visning och lunch.
Läs hela programmet Pdf, 206.9 kB..

Pris: 395 kr. Priset är subventionerat från PRO distriktet. Tanken är att vi skall locka så många Icke-medlemmar som möjligt men alla medlemmar är välkomna!

Sista anmälningsdag
: 10 april
Bussen hämtar oss 8.50 vid Segersminnevägen 1C. Vi är tillbaka i Stuvsta ca 17.00.
Anmälan till Anders Åhlfeldt, ring eller SMS:a, 070-797 02 00, anders.ahlfeldt@outlook.com