Förening Stuvsta-Snättringe

Händige fixaren >>> för mer information Länk till annan webbplats.
Du som är 70 år eller äldre och bor i Huddinge kommun kan få hjälp av Händige fixaren med enklare praktiska sysslor i hemmet. Händige fixaren hjälper dig så att du inte själv behöver göra saker som innebär att du riskerar att falla och skada dig.

Skollunch för pensionärer >>> för mer information Länk till annan webbplats.
Som pensionär är du välkommen att äta lunch i flera av kommunens skolor. Kostnaden är 50 kr/lunch.

Lista på Konstnärscaféets Smörrebröd!
Beställ smörrebröd: 070-647 08 76

När barnbarnen kommer på besök!
Nu har du möjlighet att låna fritidsprylar från Fritidbanken Länk till annan webbplats. som drivs av Friluftsfrämjandet tillsammans med kommunerna. Man kan låna under max 14 dagar och det är kostar ingenting att låna. Vår närmaste "bank" hittar du i Botkyrka/Tumba.

Är du pensionär och känner dig ensam? >>> klicka här Pdf, 27.9 MB.
En information från Huddinge Kommun, som tagits fram av en samverkansgrupp med representanter från Huddinge kommun, Stuvsta vårdcentral, Aleris rehab i Huddinge och Nestor FoU-center.

Här hittar du PRO:s nya intranät Länk till annan webbplats.
Tanken med intranätet är att samla viktig intern information så att den blir lättillgänglig för alla i organisationen. Intranätet är under uppbyggnad och kommer löpande att fyllas på med information. Mycket av informationen har fokus på föreningarnas styrelser men du hittar också intressanta nyhetsbrev och inspelade seminarier.

Nytt erbjudande från PRO Mervärde Länk till annan webbplats.
Spana in ”Pre-owned dator/mobil – bra för både plånboken och miljön”, dvs begagnade teknikprylar, tex mobiler och datorer till bra priser.

Väder i Stuvsta >>> klicka här Länk till annan webbplats.