Förening Åsunden

Resor

Personer framför träd
Buss

OBS. Denna hemliga resa är redan fullbokad. Höstens resa är en hemlig bussresa med Lilla Bandet, som står för musikunderhållning under resan. Resdag är fredagen den 4 oktober 2024. Vi gör resan ihop med PRO Ulricehamn.

Åsundens PRO planerar fler resor, studiebesök och liknande utflykter. Håll utkik i föreningsguiden, på facebook och här på hemsidan. Vi annonserar om detta så fort det är klart. I flikarna med datum här intill kan du se de resor vi gjort efter pandemin. De studiebesök vi gjort hittar du under fliken "Aktiviteter och studiecirklar"

Har du egna förslag på lämpliga dagsresor inom rimligt avstånd så kontakta vår resekommite, Monica Ekman på telefon 0703 659 573 eller Maritha Wegstrand på telefon 0702 535 033. Vi är positiva till alla sorters resmål och hjälper då gärna till att genomföra dem. Förutsättningen är bara att tillräckligt många vill åka på resan så att kostnaden per person blir rimlig.