Förening Åsunden

6 januari 2024

På trettondagen var PRO Åsunden tillsammans med PRO Ulricehamn och upplevde Falkenbergsrevyn. Ett högklassikt arrangemang och en fantastiskt bra revy. Det är numera tradition att kommunens enda PRO föreningar gör denna revyresa gemensamt. Bussen var absolut fullsatt. Vi åkte från Ulricehamn 11.45, plockade upp åsundabor i Gällstad 12.00 och anlände till Sisis restaurang i Falkenberg strax efter 14.00. Efter att ha intagit en asiatisk buffe (inkl. flera ombackningar) och kaffe med dessert så fick vi se och höra en mycket bra revy. En av de bättre genom årens lopp. Mycket sång och musik av extremt hög kvalitet. Ett bra tempo genom hela revyn och vi fick alla otaliga skratt. Efter två och en halv timme i revysalongen gick bussresan hemåt igen och strax efter 20.00 släpptes vi åsundabor av i Gällstad. En mycket lyckad eftermiddag/kväll.