Förening Åsunden

Aktiviteter och studiecirklar 2024

Boule spelar vi varje onsdag hela sommaren. Om väder och fåglar är på bra humör kan det bli någon fågelskådning. I övrigt har vi nu lite sommarledigt. Men vi kör igång alla våra aktiviteter igen under hösten. Håll utkik på hemsidan, föreningsguiden och facebook om starttiderna för varje aktivitet.

I flikarna här till vänster ser du de aktiviteter och studiecirklar vi har eller hoppas kunna starta upp under 2024-2025. Är det något av dessa som du vill vara med på, så ring och anmäl ditt intresse. Har du förslag på fler studiecirklar eller andra aktiviteter, som du och några till gärna vill vara med på? Kontakta i så fall någon i styrelsen (se fliken "Kontakta oss" här ovan). Om tillräckligt många vill vara med på samma aktivitet/studiecirkel och vi inom rimliga kostnader kan lösa det med lokaler, cirkelledare, eventuellt studiematerial och annat som behövs för cirkeln/aktiviteten, så arrangerar vi det gärna inom PRO Åsunden. Det behövs inte så många för att kunna bedriva en cirkel, så det kan räcka med att du övertalar dina grannar, några i din bekantskapskrets, ett antal släktingar, gamla jobbarkompisar eller några andra PRO;are.