Förening Åsunden

Tipspromenader

Personer framför träd

Tipspromenaderna för våren 2024 är avslutade. Resultat från genomförda promenader under våren 2024 hittar du i underliggande flik "Resultat Tipspromenaderna". ALLA, oavsett ålder och föreningsanslutning är ALLTID varmt välkomna till våra tipspromenader. Du måste alltså inte vara en PRO;are för att deltaga. Vanligtsvis har vi våra tipspromenader i Sjöparken i Vegby, men undantag kan förekomma. Tänk på att vi ännu inte har möjlighet till swishbetalning, så du måste ha med dig kontanter.

Vi vet ännu inte om vi har någon tipspromenad hösten 2024 eller om vi gör som förra året och bara kör vårpromenader. Håll utkik på föreningsguiden, hemsidan och facebook. Vi annonserar där så snart vi vet besked.