Förening Svenljunga

Medlemsmöte 31. Augusti 2022

Besök av Hem och Företags Städarna och ABF

Ordförande hälsade Hem och Företags Städarna samt ABF välkomna och öppnade mötet. Städbolaget började med att presentera sin verksamhet och vad dom kunde åta sig att utföra, som det verkade så var dom mycket flexibla när det gällde att utföra de olika sysslorna. Priset per timma utgår med 490:- sedan får kunden 50% i rut avdrag så slutsumman blir 245:- per timma, Är det långa avstånd så kostar det 45:- milen. Informationen var mycket uppskattad av våra medlemmar. Efter detta så intog Helene från ABF scenen och presenterade olika cirklar och andra möjligheter att förkovra sig med hjälp av ABF, våra medlemmar var mycket nyfikna och ställde många genomtänkta frågor till Helene som på ett lättsamt och informativt sätt svarade på de olika frågeställningarna. Efter dessa presentationer var det dags att gå till mötets agenda.

Vid pennan: Gerhard Johansson Foto: Elin Bendtsen